Într-o lume în care noile cărţi de vizită sunt căutările pe Google şi notorietatea, iar rețeaua de contacte profesionale valorează deseori mai mult decât diploma din facultate, brandingul personal ar trebui să fie o preocupare de bază a oricărui profesionist. Brandingul personal devine astfel nu un lux rezervat doar directorilor de multinațională şi antreprenorilor, ci o necesitate  specifică oricărui om ce îşi doreşte să fie găsit, recunoscut şi remunerat pentru ce ştie să facă cel mai bine. În trainingurile şi programele de consultanță pe care le ofer, mă concentrez pe a ajuta fiecare client să își descopere și valorifice pasiunea, talentul, valorile și motivațiile personale, iar apoi calibrat la individualitatea fiecăruia, lucrăm la potențarea acestor descoperiri astfel încât ele să devină interesante, uşor de găsit şi monetizat.
 

De ce merită să participi?

  • O să aflii și / sau o să îți clarifici care îți sunt talentele, pasiunile, motivațiile și interesele personale.
  • O să înveți cum să le aliniezi într-o construcție clară și coerentă, ușor de comunicat.
  • O să înveți cum să devii o persoană mai interesantă și mai atrăgătoare pentru cei din jur.
  • O să înțelegi ce trebuie să faci ca să devii relevant pentru potențialii tăi clienți și parteneri.
  • O să înțelegi ce trebui să faci ca să te remarce angajatorii și cum să procedezi ca să te aleagă în pofida competiției.
  • O să vezi studii de caz și o să ai ocazia să pui întrebări sau să soliciți feedback personalizat.
 

Ce lucrăm / despre ce e vorba?

Conținut și tematică:
  • Definiții și fundamente teoretice de branding personal
  • Scopul brandingului personal
  • Instrospecție personală / Fundamente de branding: Talente
  • Instrospecție personală / Fundamente de branding: Pasiuni
  • Instrospecție personală / Fundamente de branding: Valori, Principii, Motivații
  • Instrospecție personală / Fundamente de branding: Public(uri) țintă
  • Cum se formează un brand personal
  • Diferențiatori
  • Poziționare
  • Percepții
  • Comunicare personală (live, în presă și on-line)
  • 10 legi ale Brandingului Personal
  • + Studii de caz
  • + Bibliografie și videografie
  • + Resurse și instrumente pt. Branding Personal on-line
 

Cum lucrăm?

Cursul se va desfășura pe durata a 2 zile (aproximativ 4 ore în fiecare zi) în următoarea formulă:
  • 40% teorie aplicată (teorie de branding personal, diferențiatori, poziționare, formarea și comunicarea brandului personal)
  • 30% introspecție personală (talente, pasiuni, valori, principii, motivații personale)
  • 30% studii de caz și discuții aplicate individual  (bune practici în branding personal, analiză pe brandul participanților, întrebări și răspunsuri)
Din rațiuni de eficiență și focus maxim pe nevoile fiecărui participant, grupele nu vor depăși 15 persoane.
 

 Programul

Cursul se desfășoară în perioada 6 – 7 iulie (2 zile) după cum urmează:
  • Vineri (6 iulie) de la 18:00 la aproximativ 21:00.
  • Sâmbătă (7 iulie) de la 10:30 la aproximativ 16:00 (cu o oră pauză de masă).
 

Locația

CROS Learning House Str. Intrarea Mihai Eminescu, Nr. 5, București

Prețul

  • Prețul pentru cele două zile de curs este de 250 RON /  persoană.
  • În cazul grupurilor de 2 persoane, prețul devine 210 RON / persoană, pentru cele două zile de curs.
  • În cazul grupurilor de 3 sau mai multe persoane, prețul devine 180 RON / persoană, pentru cele două zile de curs.
  • Pentru studenți prețul este de  150 RON / persoană pentru cele două zile de curs.
 

Înscrierea

Vă puteți înscrie folosind formularul de mai jos, sau trimițând un mail pe training [at] paulolteanu [punct] ro până pe 3 iulie 2012, în limita locurilor disponibile.
* Iar pentru orice întrebări sau nelămuriri scrieți cu încredere pe training [at] paulolteanu [punct] ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.