Am descoperit astăzi spotul de mai jos al prietenilor de la Fundația Noi Orizonturi. Este un spot de fundraising pentru programul lor „Impact”.



Mi se pare un exemplu excelent de eficiență: un spot făcut cu zero fonduri, dar care vorbește franc, clar și percutant despre importanța programului și despre cum poți să îl susții. Alegerea lui Tudor Chirilă pentru spot mi se pare și ea foarte inspirată întrucât Tudor este un actor carismatic și are o preocupare autentică pentru educație și susținerea tinerilor.

Ce mi se pare cel mai interesant la spot este naturalețea discuției. Cred că asta îl face și foarte personal pentru oricine îl privește. Oricare din noi am putea fi acolo pe scaun, discutând cu Tudor.

Sunt curios ce fonduri o sa atragă FNO cu spotul, pentru că execuția mi se pare excelentă. Felicitări!

 

3 thoughts on “România de IMPACT (un exemplu de spot social foarte bun)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.