Uite un exemplu superb de comunicare a esenței unui ONG, realizat de Greenpeace.



Dacă sunteți familiari cu organizația, înțelegeți imediat cum toate momentele de tensiune, crispare, disperare și furie de pe chipul diferiților oameni din clipul de mai sus, sunt foarte graitoare pentru cine e Greenpeace.

Uitându-ma la spotul ăsta, îmi reamintesc cât de important este ca ONG-urile românești să-și ia timp și să se gândească cine sunt și care e stindardul lor. Mai exact, care e misiunea pe care o poartă, cum vor s-o înfăptuiască și ce-i diferențiază de celalte ONG-uri.

Spun asta pentru că, la fel ca și în cazul marketingului personal, văd (prea) multe organizații care încearcă să facă de toate pentru toți și sfârșesc prin a face mai nimic pentru nimeni.

Mai multe despre astea, într-un post viitor.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.