Acum 3 luni când am venit la Universitatea Româno-Americană ca să construiesc departamentul de comunicare şi PR am găsit încredere şi deschidere din partea conducerii. Atât. Nimic altceva.

Nu exista nimic in social media: nici facebook, nici twitter, nici blog, nici nimic. Practic, cu excepţia site-ului, nu prea exista nici o metodă de comunicare on-line cu studenţii.

De ce era asta foarte rău?

  • Pentru că nu aveai cum să transmiţi anunţuri rapid studenţilor.
  • Pentru că nu aveai cum să comunici mulţimea de evenimente şi proiecte faine pe care le face Universitatea.
  • Pentru că nu aveai în jurul la ce să construieşti o comunitate.
  • Pentru că nu aveai cum să obţii feedback de la oameni.
  • Pentru că… mă opresc aici.

 

După 3 luni, povestea stă aşa: avem facebook, avem twitter, avem blog, avem picasa şi linkedin, iar scorurile arată aşa:

 

Dincolo de cifre, câteva din reuşitele comunicării în social media sunt că acum:

Pe scurt, social media a ajutat Universitatea Româno-Americană să devină un loc mai atrăgător, mai ofertant şi mai interesant atât pentru proprii studenţi, cât şi pentru potenţialii studenţi.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.