Un amic de-al meu care pornise la un moment dat o revistă on-line de branding, numită „Design Yourself” (a fost înaintea cărţii), a venit cu un tagline foarte interesant: „Be distinct, or extinct!„.

Mai toate alegerile noastre de zi cu zi se fac şi pe baza diferenţierii şi a autenticităţii. Cumpăram lucrurile care ne atrag atenţia şi care sunt, generic, diferite. Alegem să ne vedem şi căutăm compania oamenilor „altfel”, oamenilor frumoşi şi naturali. Întoarcem capul pe stradă după lucrurile care ies din tiparul gri, care întrerup ritmul şi cadenţa obişnuită.

Deaceea diferenţierea şi autenticitatea  sunt, în opinia mea, indispensabile oricărui business ce se vrea a fi de succes. Mai mult, cred că ele devin indispensabile oricărui manager ce aspiră la succes.
In sustinerea acestei idei va invit sa vedeti urmatorul moment cu Andrei Plesu din deschiederea conferintei Funky Business, organizata de editura Publica:

Iar dacă amicala piruetă de mai sus v-a stârnit interesul pentru tema autenticităţii şi a diferenţierii vă invit să participaţi mâine, de la 13:00 la 15:00 la dezbaterea on-line organizată de Wall-Street: „Manager roman. Caut autenticitate.
Specialiştii alături de care puteţi dezbate sunt: Mihaela Feodorof – Director Gestiune Individuală şi Recrutare – BRD – Groupe Societe Generale şi Mihaela Gînju, Director Executiv Erudio.

P. 🙂

5 thoughts on “Invitaţie la autenticitate

  1. Andreea says:

    Invitatiile astea mi se par cam fara rost. Adica esti autentic sau nu esti asa cum poti fi sarmant sau nu. Pe vino-ncoa nu-l inveti. Ca daca incepi sa inveti sa fi autentic, apoi asta nu-i de fapt invatare si nu autenticitate? 🙂

  2. Mosh Gheorghe says:

    „revistă on-line de branding”
    “Design Yourself”
    “Be distinct, or extinct!“
    „business”
    „manager”
    „Funky Business”
    „dezbaterea on-line ”
    Biata limba romana…..Tendinta asta de americanizare a limbii incearca oare sa o contracareze pe cea de tziganizare sau manelizare prin ascunderea sensului catre vulg?
    Eu cred, ca tot romanul impartial, ca ar fi cazul sa ne mai revizuim atitudinea fata de limba ce cu generozitate ne-au oferit-o parintii.
    Succes.

  3. Paul says:

    @Andreea: Discutia despre daca „vino-ncoa'” se poate invata sau nu, poate fi foarte foarte ampla. Unii zic ca se poate, altii ca nu. Mai toti au opinii argumentate. Eu personal cred ca e invatabil. Farmecul cred ca poate fi generat si invatat. Doar ca in cazul celor care se nasc „sociali” (adica, au inclinatii native spre asa ceva) e mai usor. Felul in care noi, oamenii, crestem si invatam imi spune mie ca orice este invatabil daca muncesti suficient. Chiar citeam zilele trecute un articol in Time, care spunea ca orice om care petrece un nr. de 30.000 de ore studiind un domeniu, devine automat expert in acel domeniu. Nu conteaza daca e bun sau nu la asta dinainte. Nu spun ca asa e si in cazul farmecului sau charismei.

    Cat despre daca are sau nu sens invitatia, eu cred ca in cazul discutiei despre wall-street.ro, obiectivul era acela de a arata ca in business se poate castiga si cu autenticitate. Mai ales cu autenticitate. Nu cred ca era o lectie despre „cum sa fi autentic” ci mai degraba, o „dezlegare” la creativitate in business.

    @Nicu: Mersi mult pt. link! Foarte interesant! Trebuie sa recunosc ca am auzit foarte multe lucruri frumoase despre Gifted Education si mi se pare laudabil ce fac. Nu stiu daca ai vazut discursul lui Ken Robinson despre educatie si creativitate, in orice caz eu il recomand. Cauta pe Youtube sau Google: „Ken Robinson schools creativity”.

    @Mosh Gheorghe: sunt de acord cu tine, cu mentiunea ca unele lucruri suna mult mai bine in engleza. Eu cred in frumusetea limbii romane, dar totodata cred si in faptul ca ea se afla in schimbare. E normal ca unele cuvinte sa intre in limba, in timp ce altele dispar. Majoritatea celor folosite de mine sunt nume proprii, iar cele precum „on-line” sau „business” sunt din ratiunea mai sus mentionata. Sper ca nu a fost insuportabil de citit postul din aceasta cauza. Oricum, mersi mult pt. sfaturi si comentariu!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.