În ultimii 10 ani de activitate, am observat cum „meseria” de trainer s-a modificat profund, în încercarea de a ține pasul cu provocările lumii aflate în permanentă transformare.

Astăzi, cred că trainingul a rămas foarte puțin despre informații și concepte noi, livrate într-un mod atrăgător și profesionist. Pentru asta avem Google și uDemy și Khan Academy și multe altele.

Personal, cred că trainerii lumii de astăzi trebui să fie în primul rând oameni care înțeleg complexitatea personalității umane, dinamicile care guvernează gândurile și emoțiile noastre și felul în care sunt puse ele în mișcare atunci când învățăm.

Astăzi, un trainer își poate păstra relevanța în conversația de business dacă face ceea ce un curs online nu poate: dacă înțelege nevoile unui client mai bine decât clientul însuși; dacă realizează că meșteșugul său devine despre competențe, atitudini și obiceiuri, despre „a fi” si „a face” și nu doar despre „a ști”.

VALORILE MELE ÎN TRAINING

  • REZULTATE – Credința mea este că învățarea trebuie să fie un catalizator pentru creștere și dezvoltare. Din acest motiv, când proiectez o experiență de training am mereu în vedere impactul concret și rezultate măsurabile.
  • PERSONALIZARE – Doi oameni rareori seamănă, la fel cum două organizații nu seamănă aproape niciodată. Astfel în proiectarea si livrarea cursurilor încerc sā țin cont de cât mai mult din variabilele care individualizează un client precum: nevoile specifice, istoricul organizational, obiectivele de business, dimensiunea companiei și industria, nivelul de senioritate al participantilor, etc.
  • CONSISTENȚĂ – Pentru a transforma cunoștințețe în abilități este nevoie de consistență, practică și follow-up personalizat. În construirea unei experiențe de training cred că este important să avem în vedere tot drumul de la evaluarea nevoilor la formarea de noi obiceiuri.
  • RELEVANȚĂ – Oamenii învață atunci când le pasă de conținut. Și le pasă atunci când găsesc conținutul relevant pentru ei, la nivel profund și personal. Din acest motiv, toate programele de training dezvoltate au ca focus nevoile transversale și relevanța pentru fiecare participant.
  • CREDIBILITATE – Cred în puterea exemplului și văd relevanță în a avea exepriență personalā consistentă cu fiecare din temele abordate.

FEEDBACK ȘI EVALUAREA STILULUI DE LIVRARE

ZONE DE EXPERTIZĂ

În ultimii ani am proiectat și livrat diferite experiențe de învățare pe teme variate din zona autocunoasterii, comunicării și dezvoltării organizaționale, precum: discurs public, psihologia comunicării, branding personal, dinamici de grup, profilare psihologicā aplicatā în vânzări și customer care sau ateliere de autocunoaștere și aliniere la nivel personal sau organizațional.

În tot acest timp, am ajuns sā cred că cele mai valoroase abordări sunt cele croite pe nevoile, personalitatea, contextul și obiectivele partenerilor.

Daca vă interesează proiectarea sau livrarea unei experiențe de învățare, vă invit să să mă contactați aici.