BRANDING PERSONAL 

 

Într-o lume în care noile cărţi de vizită sunt căutările pe Google şi notorietatea, iar rețeaua de contacte profesionale valorează deseori mai mult decât diploma din facultate, brandingul personal ar trebui să fie o preocupare de bază a oricărui profesionist.

Brandingul personal devine astfel nu un lux rezervat doar directorilor de multinațională şi antreprenorilor, ci o necesitate  specifică oricărui om ce îşi doreşte să fie găsit, recunoscut şi remunerat pentru ce ştie să facă cel mai bine.

În trainingurile şi programele de consultanță pe care le ofer, mă concentrez pe a ajuta fiecare client să își descopere și valorifice pasiunea, talentul, valorile și motivațiile personale, iar apoi calibrat la individualitatea fiecăruia, lucrez la potențarea acestor descoperiri astfel încât ele să devină interesante, uşor de găsit şi monetizat.

 

Paul Olteanu despre Branding Personal la Digi24

 

 CONTINUT SI TEMATICA 

 

 INTRODUCERE IN BRANDING PERSONAL 

  • Ce este un brand
  • Cum se formează
  • De ce ne-am dori un brand personal

 FUNDAMENTE / INTROSPECTIE PERSONALA 

  • Talente – ce faci bine în mod natural?
  • Pasiuni – ce-ți palce să faci?
  • Valori – ce e important pentru tine?
  • Motivații – de ce faci ce faci?
  • Public(uri) țintă – cu cine vrei să lucrezi?
  • Rezultate / realizări – consturctori de statut si expertiza

 FORMAREA SI CONSTRUCTIA BRANDULUI 

  • Diferențiere – cum poți și cu ce îți propui să fii diferit de ceilalți care fac ce faci și tu
  • Poziționare – care e zona pe care îți alegi să construiești
  • Focusare / Nișare – care este esența brandului tău
  • Alegerea mixului de comunicare personală – unde (te) comunici

 DESFACEREA BRANDULUI TAU PERSONAL – PREZENTA PUBLICA 

  • Discursuri
  • Conferințe
  • Evenimente
  • Întâlniri de networking
  • Cocktailuri
  • Etc

 NOTORIETATE SI RELATIA CU PRESA 

  • Interacțiunea și cultivarea relației cu presa (TV / Radio / Presa scrisă
  • Nișarea și expertiza
  • Notorietate vs. Branding

 PREZENTA SI COMUNICAREA PERSONALA ONLINE 

  • Evaluarea prezenței online – cât de ușor ești de găsit pe internet și cât de clar e cu ce te ocupi / ce probleme poți să rezolvi
  • Canale de comunicare online (blog / site / rețele sociale)
  • Construirea mixului de comunicare personală online
  • Reguli de comunicare online

 11 LEGI PENTRU BRANDING PERSONAL 

  • The law of Leadership
  • The law of Category
  • The law of the Mind
  • The law of Focus
  • The law of Expansion
  • The law of Contraction
  • The law of Publicity
  • The law of Advertising
  • The law of the Word
  • The law of Credentials
  • The law of Consistency

 STUDII DE CAZ / EXEMPLE DE BUNA PRACTICA 

 BIBLIOGRAFIE 

 

Daca vă interesează sa demarati un proces de coaching sau training pe Branding Personal,

vă invit să îmi scrieți.